Kiitoskortti kera hiirulaisten

18.46 Jennikur 3 Comments


Minun ja poikani tulee tosi ikävä paikkakuntamme avointa päiväkotia meidän muuttaessamme. Siellä olemme käyneet useamman kerran viikossa -ja aina on riittänyt pojalla kivaa tekemistä ja äidillä hyvää juttuseuraa :)

Halusin siis ehdottomasti muistaa päiväkodin ihania tätejä kiitoskortilla.

Minä olen aina vältellyt leimakuvia ja värittelyä, ja olen hyvin harvoin siis käyttänyt mitään väritettävää kuva-aihetta kortissani. Päässäni on kuitenkin nyt tapahtunut jokin "vinksahdus", sillä olen aivan hullaantunut värittelyyn. Tätä korttia varten innostuin jopa itse piirtämään nuo hiirulaiset.

Hiirulaiset väritin Distress Ink -mustetyynyillä: painoin tyynyistä väriä akryylileimasimeen ja laimensin väriä hieman vedellä. Sitten vain pistin pensselin töihin.



Muutoin tämä kortti noudattaa omaa tyyliäni tosi tarkasti: on niitä kerroksia, kulutettuja reunoja, kukkia ja pitsiä :)

Lisää todisteaineistoa uudesta hullaantumisestani on tiedossa sitten viikonloppuna ;)

I'd like to enter this card into the following challenges -

-Jenni

Voit myös pitää näistä:

3 kommenttia:

  1. Todella ihastuttava kortti. Oot hienosti tehnyt, koristelu kaunista.

    VastaaPoista
  2. Hienosti piirretty!! Mahtava kortti! Varmasti tykkäävät.

    VastaaPoista
  3. Tosi ihanat kortit Sinulla! Itelläni kans juuri muhimassa kortti-ideoita, kun tapeettirullien jämiä kaupasta sain :)

    VastaaPoista