Pastellisia joulukortteja - yllätys, yllätys!

17.00 Jennikur 6 Comments


Eihän joulun tarvitse olla aina väriltään puna-vihreää? Minun jouluni on ainakin pastellinvärinen ja se näkyy myös näissä tekemissäni korteissa.
Vaaleanpunasävyisen joulukortin keskiössä komeilevat lahjapaketit, jotka oli superhelppo tehdä: leikkasin kaksi erikokoista neliötä, rouhensin niiden reunat saksien avulla ja tuputtelin vähän mustetta pakettien reunoille. Sitten vielä kiinnitin pitsit paketteihin. Ihanat joulutähdet olen tehnyt Marianne Design:in stanssilla. Kukkien reunoille tuputin vähän ruskeaa mustetta.



En yleensä käytä korteissani korttikuvia. Tämän beige-sinisen kortin kuva oli kuitenkin niin sympaattinen, että sitä oli pakko käyttää. Korttikuvaa kehystämään liimasin jos jonkinmoista härpäkettä. Olen kaikki kuvassa näkyvät kukat jo aiemmin tehnyt, ja nyt ne pääsivät vihdoin käyttöön. Ison joulutähden olen tehnyt Yvonne Creations -nimisellä stanssilla.
 Inspiroivia päiviä!

-Jenni

Voit myös pitää näistä:

6 kommenttia:

  1. Sulla on käsittämätön taito tehdä upeita ja kauniita kortteja!

    VastaaPoista
  2. Huh kiitos paljon Nanna! Näistä sanoistasihan ihan häkeltyy <3

    VastaaPoista
  3. Hienoja kortteja, sinun tekemissä jutuissa minun silmä lepää :)

    VastaaPoista