Hempeä hääkortti

18.16 Jennikur 0 Comments


Olen tehnyt viime aikoina paljon kortteja, joissa olen testaillut erilaisia tyylejä ja kokeillut uusia tekniikoita. On ollut hauskaa testailla uusia juttuja, mutta ne eivät välttämättä ole kaikki tuntuneet ihan omilta. Siksi eilen oli ihan pakko mennä taas tutulle ja turvalliselle alueelle tekemään jotain hyvin omännäköistäni.
Idea korttiin lähti siitä, että halusin yhdistää siihen jollain tavalla paperista taiteltua haitaria. Haitari päätyi kortin kummallekin reunalle kehykseksi. Aloitin keskiosan repeytyneen kaistaleen kiinnittämällä alimmaiset kerrokset korttiin. Viimeisenä kiinnitin korttiin päällimmäisen paperikerroksen, johon olin ompelukoneella surauttanut siksakkia. Kortin kruunaa Heidin korttipajan ihana tekstileike, jota kehystämään olen laittanut kukkia ja muutaman stanssatun kiekuran.
Olen tähän sen verran tyytyväinen, että tästä taisi tulla uusi suosikkini omista korteistani!
Inspiroivaa viikkoa,
Jenni

Voit myös pitää näistä:

0 kommenttia: